Oplossing voor problemen bij noodzakelijke extra uit- en incheck

18-03-2016
105 keer bekeken

Adviesaanvraag van NS Reizigers

NS Reizigers vraagt de consumentenorganisaties in het Locov advies over een oplossing voor problemen bij een gedwongen overstap. De inrichting van twaalf stations leidt ertoe dat reizigers bij een overstap extra moeten uit- en inchecken. Dit kan leiden tot extra kosten voor deze reizigers, omdat bijvoorbeeld korting vervalt. NS stelt voor om de eerste check-in bepalend te laten zijn voor het tarief voor de hele reis, ongeacht of een reiziger op een van deze 12 stations voor een overstap uit en in moet checken. Hiermee worden deze problemen opgelost. De consumentenorganisaties adviseren naar verwachting medio april van dit jaar.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.