Opzet klanttevredenheidsonderzoek

11-11-2010
51 keer bekeken

Op deze pagina treft u een overzicht aan van de adviesaanvragen, adviezen en besluiten die binnen het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer zijn uitgebracht. De meest recente publicaties staan bovenaan. Via het menu kunt u op onderwerp zoeken in het archief.

Adviesaanvraag

HSA/NS Hispeed heeft het voornemen de wijze van wervering van respondenten voor het klanttevredenheidsonderzoek aan te passen. In de adviesaanvraag die de consumentenorganisaties op 11 november 2010 hebben ontvangen, wordt de nieuwe opzet nader toegelicht. Over enkele weken brengen de consumentenorganisaties hun advies uit.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.