Methodiek klanttevredenheidsonderzoek NS

28-12-2015
40 keer bekeken

Op deze pagina treft u een overzicht aan van de adviesaanvragen, adviezen en besluiten die binnen het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer zijn uitgebracht. De meest recente publicaties staan bovenaan. Via het menu kunt u op onderwerp zoeken in het archief.

Adviesaanvraag van NS Reizigers, advies van de consumentenorganisaties en het besluit van NS Reizigers

Op 21 juli 2015 heeft NS Reizigers de consumentenorganisaties in het Locov advies gevraagd over een voorstel voor een vernieuwde vragenlijst, behorend bij de nieuwe methodiek van het klanttevredenheidsonderzoek. Deze nieuwe methodiek heeft NS eerder in 2015 besproken met de consumentenorganisaties. De adviesaanvraag is mede gebaseerd op dit eerdere gesprek. De consumentenorganisaties in het Locov hebben op 2 september 2015 hun advies uitgebracht. In het advies geven de CO's enige verbetervoorstellen en plaatsen zij enkele kanttekeningen. NS Reizigers heeft op 24 november een besluit genomen over de wijziging van de opzet van het klanttevredenheidsonderzoek.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.