Submenu

Vergemakkelijken geld terugvragen bij vertraging

24-04-2017
23 keer bekeken

Op deze pagina treft u een overzicht aan van de adviesaanvragen, adviezen en besluiten die binnen het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer zijn uitgebracht. De meest recente publicaties staan bovenaan. Via het menu kunt u op onderwerp zoeken in het archief.

Advies van de consumentenorganisaties in het Locov

De consumentenorganisaties in het Locov hebben positief geadviseerd op het voornemen van NS om het terugvragen van geld bij vertraging te vergemakkelijken. Zij verwelkomen de stap van NS om het online indienen van een claim mogelijk te maken. Daarbij geven zij NS mee om deze optie ook voor reizigers uit het buitenland mogelijk te maken. Tevens doen zij NS de suggestie om voor reizigers zonder internet een mogelijkheid voor het indienen van een claim per post open te houden.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.