Ontwikkeling prestatie indicatoren NS

28-12-2015
24 keer bekeken

Adviesaanvraag en reactie van NS Reizigers en advies van de consumentenorganisaties

NS Reizigers heeft de consumentenorganisaties in het Locov op 29 mei 2015 advies gevraagd over voorgenomen wijzigingen in de prestatie indicatoren. De wijzigingen in de prestatie indicatoren vloeien voort uit verschillen in de nieuwe vervoersconcessie 2015 ten opzichte van de oude vervoersconcessie tot 2015. De belangrijkste wijzigingen zijn de overgang naar een online klantenonderzoek, gelijktrekking van methoden over het gehele hoofdrailnet, beter aansluiten bij ervaringen van de reizigers en het gebruik van OV-chipdata.

De consumentenorganisaties hebben op 12 juli 2015 hun advies uitgebracht. Zij adviseren o.a. ook een Engelstalige versie van het klanttevredenheidsonderzoek te maken en geven op enkele onderdelen verbetersuggesties en voorstellen.

NS reizigers heeft op 1 oktober 2015 een reactie op het advies van de consumentenorganisaties gestuurd.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.