Klanttevredenheidonderzoek NS Hispeed

10-03-2008
13 keer bekeken

Adviesaanvraag

NS Hispeed heeft advies gevraagd aan de consumentenorganisaties in het Locov over de door NS Hispeed ontwikkelde opzet van het klanttevredenheidsonderzoek voor de nieuwe hogesnelheidstrein.

In de adviesaanvraag wordt ingegaan op:
· Doel en opzet van het onderzoek;
· Opzet en uitvoering van het onderzoek;
· Inhoud onderzoek;
· Externe communicatie belangrijkste resultaten;
· De adviesaanvraag.

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.